perjantai 14. maaliskuuta 2014

Fruity Friday






               Oon ihan hulluna hedelmiin! Näyttää niin hyviltä, että aina välillä napsin kuvia mun hedelmäkulhoista. :) Ja toi ylhäällä oleva "resepti" on kyllä ihan huippu. Tulikuumaan veteen puristaa puolikkaan tai 1/4 sitruunan ja on niin raikasta ja tekee hyvää kurkulle. Mun kämppikset aina välillä kattooki mua ihan ku hullua, kun juon kuumaa sitruuna teetä (teeksi siis itse kutsun tätä). Saa kyllä päivän C-vitamiinit, kun aamun aloittaa noin raikkaalla juomalla. Melonista on tullu mun vakkari jälkkäri täällä ravintoloissa, kun on ainoo missä ei oo maitoo. :D Ja niin herkullinen välipala myös. Välipalat on muuten yks asia jota ei täällä ole ollenkaan. Espanjalaiset syö aamupalan, lounaan ja illallisen eikä siinä välissä yhtään mitään. Mulla on kyllä vähän tapana välillä käydä napostelee jotain esim. hedelmiä tai pähinöitä ruokien välillä. Oon mä täällä kanssa kehitelly toisen huippureseptin, joka on mun kämppiksistäkin ihan loistava ja sitä me täällä mussutetaan melkeen joka päivä. Tää liittyy avocadoihin, mutta avocadohypetystä sitte myöhemmin. ;)
            Tää viikonloppu tulee olemaan aika kiireinen ku tän päivän teen kouluprojektia, ku iiks ens viikolla meijän pitää pitää esitelmä ja jokaisen osuus on 10 minuuttia puhetta (espanjaks tietty!). Huomenna lähen barbecue pippaloihin (siel on uima-allaski!) ja sunnuntaina meen taas koiratarhalle tekemään vapaaehtoistyötä koko päiväks. Ehkä sitä sitten ehtii levätä jossain vaiheessa, vaiks maanantaina. :)
               Pirteetä perjantaita!


              I absolutely love fruits! They look so good, so from time to time I have to take photos of my fruit bowls. :) And that "recipe" is so good, too. Even though my flatmates sometimes think I'm crazy when I drink my lemon tea (yep, I call this tea). I get my C-vitamines of the day when starting my day with this refreshing drink. I also love melon and always have it in the restaurants for dessert because it's the only one which doesn't have milk but it's also a good snack, too. Snacks are one thing people don't eat here in Spain. They only have a breakfast, a lunch and a dinner and nothing between them. I have also invented another recipe which is crazy good even my flatmates think so and we eat it almost every day. It's about the avocados but I'm going to hype about it later. ;)
             This weekend will be very busy and today I'm going to do one project for school because next week we need to do a presentation and everyone needs to talk for 10 minutes (in Spanish). Tomorrow I'm going to go to one barbecue party (there is also a swimmingpool there) and on Sunday I will help on the dogshelter the whole day. Maybe I have time to rest later, for example on Monday. :)
               Have a great friday!  




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti