maanantai 27. lokakuuta 2014

Räsymattoja ja lampaanvillaa


Annoin vähän sisustusvinkkejä mammalle tossa viikonloppuna ja ehdotin näitä lampaanvillasia taljoja niiden sohvalle ja onneksi ehdotus upposi kuin kuuma veitsi voihin! Sopii nimittäin tonne erittäin hyvin ja tuo lämmintä tunnelmaa.. ehkä meilläkin sitten ensi vuonna. :D Ja voin sanoa että super mukavat istuskella tai laittaa jalkojen päälle, jos vilu iskee. Lukakin tykkäs ja kävi heti vähän nuuskimassa ja paino leuan siihen päälle. :)

Käytiin myös lähetystorilla ettimässä huonekaluja sekä räsymattoja... ja kolme (paikan ainutta) räsymattoa lähti meijän mukaan. Kaksi siskolle ja yksi mulle. :) 

Olin meille miettinyt myös villamattoa, koska ennen muuttoa en oikeen tienny että miten kylmä meillä on talvella. Mehän asutaan puutalossa ja nehän on erittäin kuuluisia kylmistä lattioistaan. No äippä oli kuitenkin miettinyt niille ihan samanlaista mattoa ja löydettiinkin yksi ihana matto. Jälkikäteen lähetti kuvia ja kyllähän se ihan sairaan ihana on. :)
Toi vilttikin tossa nojatuolilla oli mun vinkki jo viime kerralla. Huomaa että sisustussuunnittelija musta piti joskus tulla. No onneks sitä voi aina pitää harrastuksena. ;)


Viiminen kuva oli pakko lisätä ihan Lukan takia. :D

Tässä tulikin sisustusjuttuja. Ajattelin ryhdistäytyä meijän kämpänkin suhteen, ku en oo jaksanu ottaa kuvia meijän rempasta, enkä mun tuunailuista. Niitä on kuitenkin hauska sitte myöhemmin kattella... sen takiahan mä tän bloginki joskus alotin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti