tiistai 3. kesäkuuta 2014

My City

 



Heips! Oon nyt yrittäny muistaa ottaa kuvia Salamancasta ihan itselle muistoksi. Varsinki nyt kun viime päivät on ollu aurinkoisia ni kuvatkin onnistuu paremmin. Joka päivä oon nyt päntänny vaan kokeisiin (jopa viikonloput), jotenka kavereiden kanssa kahvilassa pirtelöt ja smoothiet on ihan parasta tällasen koehässäkän keskellä. Mun maidoton versio on taas niin köyhän näkönen verrattuna kavereiden ihaniin kermaisiin pirtelöihin, noh enköhän mä Suomessa saa sitten tehtyä oman versioni. :P

Oon hauskasti yrittäny käyttää oppimaani hyväksi ja opiskella mahdollisimman monissa eri paikoissa, joten muistijäljen konsolidaatio olis mahdollisimman hyvä. Nää on kait näitä epätoivoisia viimeisiä tenttiinluku yrityksiä, kun haluis vaan viettää mahdollisimman vähän aikaa sen kirjan kanssa, varsinkin kun aurinko paistaa ja ulkona teeppari kelit ni kirjastossa istuminen vielä vähemmän houkuttaa. Jooh noh yritin mä tänään mennä puistoon lukemaan (ajatuksena samalla auringonotto), mutta niiden puistonpenkkien viereen oli laitettu sadettajat kastelemaan nurtsia niin että samalla kastu kyllä kaikki penkit ni meninpä sitte kuitenki sinne turvalliseen kirjastoon. Ja se nurmikolla löhöilykään ei onnistunu, heh, onneks en kuitenkaan kerenny mennä sinne löhöilemään ennen ku sadettajat meni päälle, hyvä siis näin. :D

Lauantaina meillä oli suunnitelmissa lähteä taas vaeltamaan vuorille parin espanajalaisen kaverin kanssa, joten toivottavasti kaikilla aikataulut natsaa ja päästäis lähtemään. Oon nimittäin niin innoissani näkemässä taas erilaisia maisemia ja luontoa ku viimeeks. :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti