perjantai 6. kesäkuuta 2014

Crazy Pants

Hippimeiningillä...


 



Hullut pökät! Mun kämppis sano mut nähdessään että hippityttö. :P Tässä on tullu sen verran päntättyä viime päivät, että supermukavat vaatteet on kyllä pelkkää plussaa. Nämä pökät ihan super mukavat ja tarpeeksi hullut, että jaksaa päivät pitkät lukea. Noh, tänään ja eilen oon kyllä lipsunu vähäsen, sillä päätä sen verran särkeny. Maanantaina sitte eka tentti. Onneks sentään espanja sujuu tosi hyvin ni siitä ei tartte olla huolissaan, vaan lähinnä se että kaikki nuo pikkutarkat yksityiskohdat pysyisi päässä, kun sen verran hatara tää pääkoppa kyllä usein on. :D

Oon ollu kyllä niin innoissani tänään, sillä huomenna lähetään taas vuorille vaeltaan kavereiden kanssa. Eri paikkaan tietty ni näkee vielä uusia maisemia. Täytyypä laittaa kamera taas lataukseen koko yöks, ettei vaan akku pääse loppumaan kesken matkan. :P

Evääksi ajattelin tehdä herkullisen salaatin ja paljon hedelmiä ni saa hyvin energiaa matkalle. Onneks mun espanjalaisilla kavereilla on auto, kun tonne vuorille kestää ajaa yli kaks tuntia ja sinne ei kait mene edes mitkään bussit ni ihan loistavia mahiksia tehdä vähän jotain erikoisempaa. Mulle ollaankin sanottu etten ole yhtään mikään tavallinen erasmus-partyparty -tyylinen oppilas, sillä tykkään tehä kaikkea muuta hauskaa. Heh olin kyllä ilonen tästä, sillä tällasesta reissusta saa paljon enemmän irti kuin jostain baari-illasta.

Hyvät viikonloppuiset! ;)














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti