torstai 25. syyskuuta 2014

Lankavarkaus

Tai siis suuri hankinta ;)

 Sanoiko joku että miehenkin pitäisi istua sohvalla? Eipä tartte pohtia, miksi meillä lattiatyynyille olisi käyttöä. ;)


Noniin oon taas saanu olla tän viikon yksin himassa.... ja kämppä on valloitettu, nimittäin käsitöillä. :D Ja tuli tässä  myös (melkein valmiiksi) yhden 3-vuotiaan pikkuneidin kaulaliinakin. Vuori vain puuttuu. Ja samalla ihan vahingossa tuli ostettua kasa lankoja... neuletta, tyynynpäällisiä, villasukkia ja vaikka mitä varten. :)

Mietin tässä vain että mihin se mies mahtuu... No, onneks sillä on oma työhuone ni voi hautautua sinne. ;) Sanoi muuten, että ainoa hetki jolloin oon hiljaa on kun teen käsitöitä. Eli varmaan ilahtuu tän lankamäärän nähdessään enemmän kuin minä koskaan. :P

Noh ettei epäselväksi jää ni kyllä mä oon ihan opiskellutkin. Ja tein jopa 14 sivuisen esseen, josta 11 sivua oli tekstia... ja vain kahdessa päivässä. Joten ehkä mä oon käsityömekkani ansainnutkin. ^^

Myyjäkin sanoi noita ostaessani, että nyt on menny lankoja suuria määriä heti ilmojen viiletessä. Hih, en siis ole Turussa ainoa lankavaras.

Nyt keittelemään teetä ja nauttimaan syksystä!








2 kommenttia:

  1. Oi kun tuli ihana fiilis noista kuvista! Täällä on vielä yksi kirjoneuletakki kesken ennen seuraavan projektin aloittamista... Saa nähdä milloin seuraavan kerran teen jotain pieniä töitä ihan huvin vuoksi ilman että kukaan on niitä itselleen tilannut! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot niin taitava ni siks sulla on aina monta tilausta jonossa! ;) Nyt on kyllä niin hyvä fiilistellä syksyä ja neuloa kaikkea kivaa. :)

      Poista